Sorry?

Hejsan allihopa! Förlåt, förlåt, och återigen förlåt!!! Jag lovade att jag skulle skriva ett långt inlägg igår, men jag var borta hela dagen hos en vän och sov sedan hos henne. Jag har tyvärr varit upptagen hela dagen idag också! Men jag har börjat att skriva på kapitel 15 och tror att det kommer att läggas upp imorgon. Jag har tyvärr bara några dagar kvar att skriva på. Jag ska försöka få in två eller tre. Sen ska jag iväg i två veckor och sen kommer jag hem i ungefär en dag och sen åker jag igen, men efter det ska jag börja igen, lovar!
XOXO - Fanny


Kommentarer
Postat av: Filippa

Bajs!!!! Har du inte skrivit nåt när jag varit borta? Hade hoppats på ett långt nu när jag sitter i bilen med inget att göra!! :)Grattis till det nya rekordet!!! <33

2011-07-21 @ 17:10:16
URL: http://novellbloggjustinbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0